ULKOMAINONNAN UUSI AIKA — Datapohjainen

DOOH impressio

 


WEBINAARI

17.11.2021

Klo 9.00 ­– 10.00

 

Ulkomainonnan tulevaisuus on täällä!

 

Mainonta on murroksessa, se kehittyy jatkuvasti digitaalisemmaksi ja mitattavammaksi. Niin myös ulkomainonta. Tarkempi data, edistyneemmät työkalut ja tehokkaammat kanavat ovat edellytyksiä onnistuneen mainonnan toteuttamiseen, nyt digitaalinen ulkomainonta mahdollistaa onnistuneiden mainonnan strategioiden läpiviemisen.

Ulkomainonnan tulevaisuuden seuraava suuri kehitysaskel on digitaalisen ulkomainonnan muuttuminen yleisödataan pohjautuvaksi. Tuomme markkinalle uuden aikakauden digitaalisen ulkomainonnan tunnusluvun, DOOH impressiot:

DOOH Impressio = digitaalisen ulkomainonnan datapohjainen kontaktiluku

Digitaalinen ulkomainonta on entistä ohittamattomampaa, vaikuttavampaa ja mitattavampaa. Se sykähdyttää, se luo puheenaiheita, se tavoittaa dataperusteisesti.

 

Jätä arvailut ja siirry digitaalisen ulkomainonnan data-aikakauteen, tervetuloa mukaan!

 

Ulkomainonnan uusi aika – Datapohjainen DOOH impressio

17.11.2021 klo 9.00 ­– 10.00

Puhujat:

Klaus Kuhanen, CEO / JCDecaux Finland

Tervetulosanat ja johdanto

Elina Sohlberg, Head of Customer Service / JCDecaux Finland

DOOHin uusi valuutta – datapohjainen kontakti

Reetta Peltola, Managing Director, Media / Dentsu Finland

Mainonnan tulevaisuus ja digitaalinen ulkomainonta

Elina Sohlberg, Head of Customer Service / JCDecaux Finland & Klaus Kuhanen, CEO / JCDecaux Finland

Siirtymä digitaalisen ulkomainonnan uuteen aikakauteen

  

Webinaari on maksuton ja sen aikana osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Tallennamme tapahtuman myöhemmin katsottavaksi.


 

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

                  

Tervetuloa webinaariin!