Tee lisää kauppaa ja tavoita porilaiset – mediatottumuksista riippumatta digitaalisen ulkomainonnan avulla.
.
Digitaalinen ulkomainonta tekee brändistäsi jotain suurta
- Nappaa asiakkaidesi huomio liikkuvalla kuvalla
- Tuo yrityksesi kuluttajien tietoisuuteen kaupungin vilkkaimmilla paikoilla

Mikkelin digitaalisilla ulkomainoksilla voit tavoittaa:
TÄYDELLINEN SIJAINTI
Tavoita paikalliset kuluttajat parhaalla hetkellä kaupungin keskustassa.
KORKEA TOISTO
Jää asiakkaidesi mieleen toistuvissa arjen kohtaamisissa.
NOPEA TUNNETTUUS
Saa kuluttajat tietoiseksi brändistäsi ja tee lisää kauppaa!
KYSY JUURI SINUN BUDJETTIISI SOPIVAA KAMPANJAA:
Tutustu mainostajien onnistumisiin:
-
HAKOLA
Design -huonekalujen valmistaja Hakola vahvisti myyntiään Habitare -messujen ja Helsinki Design Weekin aikana.
Kun kohderyhmä on tarkasti tiedossa, voi pienikin kampanja tavoittaa tehokkaasti. Ulkomainonta tuki messuviikon aktiviteetteja niin onnistuneesti, että suunnittelemme käyttävämme kevyitä ulkomainoskampanjoita myös jatkossa.
Taru Mikkolamarkkinointipäällikkö, Hakola OyCELSIUS
Func Food kasvatti energiajuomansa myyntiä yli +40% ulkomainonnalla.
Ulkomainonta toimii tehokkaasti uutuuksien lanseeraajana, saa kaupankäynnin aktivoitumaan. Se on toiminut kaikkien tuotteiden kohdalla missä olemme ulkomainontaa käyttäneet.
Jari Karlssonmarkkinointijohtaja, Func Food Finland OyNO PIZZA
No Pizzan dynaaminen kampanja tavoitti kaupunkilaiset ja siivitti ravintolan myynnin +15% kasvuun.
Kampanjan tulokset olivat erittäin rohkaisevia, ja suoraan sanoen ei edes odotettu näin kovaa kasvua.
Rainer LindqvistMarketing Director, Kotipizza Group -
SUOMEN PALLOLIITTO
Palloliitto välitti voittotunnelmaa ja kasvatti verkkokauppansa myyntiä ulkomainonnalla, Suomen varmistettua paikkansa EM-kisoissa.
Tiedämme että ihmiset lähtevät Suomessa toreille ja ulos juhlimaan tällaista isoa asiaa. Halusimme että myös meidän viestimme on mukana siellä.
Mikko LaitinenMarkkinointipäällikkö, Suomen PalloliittoNORWEGIAN
Norwegian kasvatti mainostettujen matkakohteiden myyntiä jopa +20 %.
Halusimme vaikuttaa ihmisiin ja tuoda matkakohteet esiin dynaamisen ulkomainoskampanjan avulla. Sisältö, jossa säätiedot integroitiin matkakohteisiin, yhdistettynä edulliseen hintaan, toimi hyvin.
Patrik Furuhagenmarkkinointipäällikkö, NorwegianWHIM
Whim-appi sai räjähtävän lähdön ulkomainonnan avulla keräten 45 000 latausta kahdessa kuukaudessa.
Mediabudjetin keskittäminen ulkomainontaan sekä vahva PR osoittautuivat täydelliseksi yhdistelmäksi nostaen Whimin hetkessä julkiseen keskusteluun ja kaupunkilaisten älypuhelimiin.
Esa-Pekka Nykänenmyynti- ja markkinointijohtaja, MaaS Global Oy -
VIA
Ulkomainoskampanjan aikana Via -tuotteiden myynti kasvoi yli +20%.
Via -brändin värikäs visuaalinen ilme toimii myös erinomaisesti digitaalisessa ulkomediassa, jossa pystymme pyörittämään liikettä sisältäviä, animoituja spotteja.
Laura MatilainenMarketing Manager, HKScanFinlandHIFK
HIFKn ottelumenestystä on kauden ajan ollut mahdollista seurata reaaliaikaisella tulosnäkyvyydellä Helsingin katukuvassa.
Haluamme lähestyä kaupunkilaisia uudella tavalla, erilaisissa ympäristöissä. Tavoitteena on herättää kiinnostusta ja tarjota näkymä toiminnastamme kaupunkilaisille arjessa.
Roland Carlssonmarkkinointijohtaja, HIFK.